RDG: Dess kusin attityd var nog mera åt det Charmiga sättet. De i år vi i fjol i samma sitts. Får ju ej heller glömma att Leksand faktist är ett Norrlandslag. Men det var väldigt mycket posetivt i artikeln om Timrå. Man fick nästan uppfattningen att reportern hade blivet om vänd till TIK supporter. Klart possetivt !
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
De i år vi i fjol i samma sitts. Får ju ej heller glömma att Leksand faktist är ett Norrlandslag. Men det var väldigt mycket posetivt i artikeln om Timrå. Man fick nästan uppfattningen att reportern hade blivet om vänd till TIK supporter. Klart possetivt !