Var ska jag börja? Ni har en tränare som ingen annan ville ha, ni har förstört målvakter i tre raka säsonger och "hemvändarklubbens" högst avlönade spelare (kvalificerad gissning kanske) står endera utanför truppen, skrev på för mindre än en vecka sedan, alternativt är inte från orten längre.
Det är bara en sann cyklop som inte kan hitta fel i modo hockey och att på något sätt antyda att ni inte panikvärvar och knyter åt sig överbetalda spelare som resten av bottenlagen är bara trist att höra. Skillnaden är väl att ni gör det betydligt sämre eftersom ni investerar mer pengar än dom andra klubbarna men missar slutspel ändå
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Var ska jag börja? Ni har en tränare som ingen annan ville ha, ni har förstört målvakter i tre raka säsonger och "hemvändarklubbens" högst avlönade spelare (kvalificerad gissning kanske) står endera utanför truppen, skrev på för mindre än en vecka sedan, alternativt är inte från orten längre.
Det är bara en sann cyklop som inte kan hitta fel i modo hockey och att på något sätt antyda att ni inte panikvärvar och knyter åt sig överbetalda spelare som resten av bottenlagen är bara trist att höra. Skillnaden är väl att ni gör det betydligt sämre eftersom ni investerar mer pengar än dom andra klubbarna men missar slutspel ändå