Det är konstigt att dom kan säga att "Båda lagen måste skärpa sig och spela mer underhållande om de inte vill råka ut för Stockholmssyndromet med tomma läktare."
Va F*N Timrå har spelat riktigt roligt hela starten och har även gjort MEST mål...!!! spelar både roligt och underhållande!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Va F*N Timrå har spelat riktigt roligt hela starten och har även gjort MEST mål...!!! spelar både roligt och underhållande!