1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1322636

Sv: Silly Season 10/11
ÖstrandsNisse: Jag tycker att det är helt fel att man håller på att kasta mjuka bollar till Corso när man bröt kontraktet under former som rejält försämrade relationen mellan Corso och föreningen. Ta tillbaka honom, inte för att spela utan för att sitta på läktaren och dyka upp till varje morgonmöte och lagträff. Han behöver incitament för att lämna klubben och detta åstadkommer man nog inte genom morot. Hur illa han än betett sig så kan man inte först sparka honom i pungen och sedan klappa honom på kinden.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Olle: helt övertygad om att corso gör vad han kan för att hitta en klubb . han vill spela hockey . de är hans yrke . och är han på varje möte och lagträff så sprider han väl den där dåliga stämningen som de snackas om .

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...