TIKbiff: Såg matchen igår på TV o det var längesen jag var så arg o upprörd. Matchen skulle aldrig ha blåsts igång igen. Det är min åsikt. Markeringen mot sånt här är ju löjligt, den MÅSTE bli hårdare. Nolltolerans är det som gäller.
Sen måste det till betydligt hårdare tag. Det måste markeras å det grövsta.
Barnfamiljer o farmor Agda måste kunna gå på en match utan att bli ihjälskrämda.
Men som du säger meshockeyförbundet, hockeyligan, you name it, vågar inte agera!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Matchen skulle aldrig ha blåsts igång igen. Det är min åsikt.
Markeringen mot sånt här är ju löjligt, den MÅSTE bli hårdare.
Nolltolerans är det som gäller.
Sen måste det till betydligt hårdare tag. Det måste markeras å det grövsta.
Barnfamiljer o farmor Agda måste kunna gå på en match utan att bli ihjälskrämda.
Men som du säger meshockeyförbundet, hockeyligan, you name it, vågar inte agera!