1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1323317

Sv: Apropå nånting...
Berglund: Tycker det vore vackert som Pratarn sa. En gemensam klack. Men det kanske skulle mynna ut i något som vi inte vill kännas oss vid.

Men vore det inte vackert. Med varannan TIK och Modo flagga och folk som sjöng olika ramsor bredvid varandra. Iofs vet jag hur svårt vissa har med kanon så det kanske blir helt tyst i stället.

Nu lär jag inte befinna mig på plats. Men jag hoppas något av alla dessa förslag är något som går att genomföra.

Gemensam sång lite nu och som då är oberoende av lag.

Man står blandat.

Man står var för sig, men har någon form av budskap som höjer den andra supporterklubben.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer