Rolig idé, men. Tänk på att det räcker med att en från supporterskalan råkar trampa på tån på en annan ur den andra supporterskaran i folkvimlet för att hockeyligan skall passa på att statuera exempel. (För någonstans måste man ju dra en gräns.)
Då får både Timrå och Modo spela för tomma läktare resten av säsongen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Då får både Timrå och Modo spela för tomma läktare resten av säsongen.