Hahl Bundy: Själv sätter jag tron på gårdagen och det pressmeddelande som går ut i mellandagarna:
"Vid upprepade tillfällen har Stockholmslagens supportrar visat sig förstöra det sportsliga för sina respektive lag. När bråk, våld, pyroteknik och sportupplevelsen ständigt hamnar i centrum känner vi på Hockeyförbundet att det är dags att sätta ner foten. Därför har vi beslutat att med omedelbar verkan degradera AIK och Djurgården till division 3. Vi hoppas att vi på detta sätt markerar att vi aldrig någonsin kommer att tolerera denna typ av händelser, nu eller i framtiden."'
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hahl Bundy: Själv sätter jag tron på gårdagen och det pressmeddelande som går ut i mellandagarna:
"Vid upprepade tillfällen har Stockholmslagens supportrar visat sig förstöra det sportsliga för sina respektive lag. När bråk, våld, pyroteknik och sportupplevelsen ständigt hamnar i centrum känner vi på Hockeyförbundet att det är dags att sätta ner foten. Därför har vi beslutat att med omedelbar verkan degradera AIK och Djurgården till division 3. Vi hoppas att vi på detta sätt markerar att vi aldrig någonsin kommer att tolerera denna typ av händelser, nu eller i framtiden."'