1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1323591

Sv: God Jul
Nutte:

God Jul mina rödvita vänner. De enda jag känner som alltid kommer att vara underdogs i ordets rätta bemärkelse!

Svarskommentarer

Sv: God Jul
bisterfinnen: Det är bara en modoit som kan komma med en sådan osmaklig och verklighetsfrämmande antydan i dessa tider. Det är därför många ogillar "din sort". Hoppas din helg är/var trevligare än vad din hockeysäsong blir, i all välmening: far åt helvete modoitjävel. Din inbillade självsäkerhet äcklar mig.

Sv: God Jul
bisterfinnen: Den kära rödvita tomten kanske kommer till dig också. Men du måste nog ta o skärpa till för säkerhets skull.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer