KniveN: Vill man vara med i leken så är det så, men vill man sitta bredvid och är nöjd med det så är TIK:s väg att gå den ultimata.
Det är alltid skönt att se när våra motståndare uttalar sig och agerar:
"– Vi har intensifierat sökandet efter förstärkningar. Om Cam blir borta en längre tid är det en spetsspelare som ska ersättas. I så fall ska det in en spelare som kan ta en offensiv, kreativ roll."
"– Vi har intensifierat sökandet efter förstärkningar. Om Axelsson blir borta en längre tid är det en spetsspelare som ska ersättas. I så fall ska det in en spelare som kan ta en offensiv, kreativ roll."
Nä...så var det inte nä. Ovanstående känns utopiskt, likt förbannat borde det vara ett självklart uttalande även från vår SC.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det är alltid skönt att se när våra motståndare uttalar sig och agerar:
"– Vi har intensifierat sökandet efter förstärkningar. Om Cam blir borta en längre tid är det en spetsspelare som ska ersättas. I så fall ska det in en spelare som kan ta en offensiv, kreativ roll."