bobbe: Kapus try-out klausul är väl ändå en efterhandskonstruktion? Vill minnas att den uppgiften ploppade upp några dar senare. Definitivt efter att Helber sagt de bevingade orden 'nu har vi lärt oss en läxa...nästa gång ska vi titta på spelaren innan vi skriver kontrakt'.
Vara nere på jorden kan du vara själv. Timrå har spelat sig till toppen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vara nere på jorden kan du vara själv. Timrå har spelat sig till toppen.