Detta är så j-vla klockrent att jag kunnat skriva det själv:
"AIK jobbar oerhört hårt i matcherna och spelar oerhört intensivt. Det måste Timrå göra ikväll. För jobbar vi lika hårt som AIK så vinner vi eftersom vi har ett bättre lag på pappret. Det är där matchen avgörs ikväll. Hur hårt Timrå är villiga att jobba."
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"AIK jobbar oerhört hårt i matcherna och spelar oerhört intensivt. Det måste Timrå göra ikväll. För jobbar vi lika hårt som AIK så vinner vi eftersom vi har ett bättre lag på pappret. Det är där matchen avgörs ikväll. Hur hårt Timrå är villiga att jobba."