Laken: Vill man absolut hitta possitiva saker hos M Karlsson så kan man. Men hans brister "om man kan lite hockey" är så mkt större. Ser du inte det ens?
Jag klagar inte på Kolan för att klaga, utan jag klagar på han eftersom jag anser att han har alldeles för stora brister alldeles för ofta.
Det där jämförelsen med ST gör ju bara dig än mer patetisk, ungefär som vi andra skulle jämföra med Aftonbladets floppar.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men hans brister "om man kan lite hockey" är så mkt större. Ser du inte det ens?
Jag klagar inte på Kolan för att klaga, utan jag klagar på han eftersom jag anser att han har alldeles för stora brister alldeles för ofta.
Det där jämförelsen med ST gör ju bara dig än mer patetisk, ungefär som vi andra skulle jämföra med Aftonbladets floppar.