Enligt det där svaret så är det väl multiarena i s-vall som gäller då. Timrå kommun verkar ju inte speciellt intresserade. Och i långa loppet så styr ju pengarna så det är inte så mycket att välja på
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Enligt det där svaret så är det väl multiarena i s-vall som gäller då. Timrå kommun verkar ju inte speciellt intresserade. Och i långa loppet så styr ju pengarna så det är inte så mycket att välja på