lincoln: Det stämmer att vi hade ett betydligt bättre lag ifjol. Spelarbudgeten ökade ju faktiskt till år, men avkastningen på Linkans nyförvärv för säsongen är så skrattretande usel att det tveklöst hade varit mer effektivt att blunda och peka på spelare på eliteprospects.
Hur ska vi kunna lyckas när vi har (tillsammans med Freddan) Elitseriens sämsta sportchef?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hur ska vi kunna lyckas när vi har (tillsammans med Freddan) Elitseriens sämsta sportchef?