1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1328775

Djurgården - Timrå IK 2011-01-06
Nämen vi tar väl en matchtråd igen då.

Svarskommentarer

Sv: Djurgården - Timrå IK 2011-01-06
T T: Vilken komik det är såfort någon i timrå IK uttalar sig i media, men detta slår nog alla rekord. Mår läkaren riktigt bra själv. bla bla bla...
Vad är det som är klart?


Läkaren Örjan Fröjd:
- Jag är inte på plats, men jag vet att han fick en klubba i ansiktet i slutet av matchen.
Hur länge Pär Styf blir borta är oklart.
- Det är en vanlig stege på honom nu. En hjärnskaknings-stege. Han ska följa den då...
Han missar några matcher då?
- Han ska börja och testa sig. Får han huvudvärk och bla-bla-bla... Det finns ett klart sätt för det där. Jag det inte helt i huvudet.
Hur mådde han då?
- Han hade lite huvudvärk och så där i dag. Det var inte helt klart i går, men i dag blev det helt klart.
- Det var nog inget att ta fel på.
Hur ser det ut i övrigt med skador inför matchen?
- I övrigt är det nog som det var förut med den biten.

Redigerad kommentar


Sv: Djurgården - Timrå IK 2011-01-06
T T: 5-1 till Djurgården, men man hoppas ju endå på Timråseger men har svårt att se en vändning imorgon mot Djurgården.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer