Johnny Hazard: Ja och han var ju även relativt öppen för en fortstättning genom det uttalandet också.
Edit: "- Jag vill stanna. Det är ett riktigt skönt gäng och jag får mycket speltid. Men jag tror att vi väntar med ett beslut till efter matchen mot Färjestad på lördag."
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Edit: "- Jag vill stanna. Det är ett riktigt skönt gäng och jag får mycket speltid. Men jag tror att vi väntar med ett beslut till efter matchen mot Färjestad på lördag."
Det är väl lika bra att ta länkjäveln på en gång:
Redigerad kommentar