1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1330154

Sv: Apropå nånting...
Ganska många som klagar på att M Karlsson inte använder kroppen och tacklar, förstår inte hur han då kan ligga 10a i "tacklingsligan"
Finns även vissa som klagar på Pikken av samma anledning, han ligger trotts allt 2a..
Kanske blir så om man följer matcherna via text-tv, eller bara letar efter saker att klaga på.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
KniveN: De jag inte gillar hos M Karlsson är att han är grymt seg på skridskorna, kolan,styf och jokela måste bort till nästa säsong om vi klarar oss kvar.

Sv: Apropå nånting...
KniveN: Är det slupmen som gjort att hockeyligan skrev Timrå på Pikken och TIK på kolan.

Sv: Apropå nånting...
KniveN: Jag tror nog dom flesta viftar bort på vilken plats Karlsson ligger i tacklingsligan då det finns viktigare saker att lipa över...att vi ligger på kvalplats exempelvis!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer