Ambroo: Är det sant det du säger!? Kan det bli så att E.ON ska sprängas bort och en ny arena byggas i Sundsvall City??? Ska dessutom äntligen Timjå kommun komma till insikt med saker och ting?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ambroo: Är det sant det du säger!? Kan det bli så att E.ON ska sprängas bort och en ny arena byggas i Sundsvall City??? Ska dessutom äntligen Timjå kommun komma till insikt med saker och ting?
Wow!!!! SM-Guld om två år, män och kvinnor!!!