"När vi kom in till rummet så tog han upp en överasskning han hade nämnligen köpt en julklapp åt mig som han hade köpt på hall of fame, det var ett ölglas! Mycket fint och omtänksamt av han! MER sånt!! ;) "
"Det som känns lite jobbigt nu är ju att jag måste köpa en liten julklapp till han med och jag vet ju liksom inte riktigt vad jag ska inkassera till han..."
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
"Det som känns lite jobbigt nu är ju att jag måste köpa en liten julklapp till han med och jag vet ju liksom inte riktigt vad jag ska inkassera till han..."
En platta öl såklart!