1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1331224

Sv: Apropå nånting...
ersson:

Men lilla grappen, fast jag är överfet så går jag med lätthet från sporthallen och hem...jag har gjort 3 Marathon, hur många har du gjort? slyngel! ;-)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
The Fat Bastard: Jag skiter om du är överfet eller har gjort ett gäng maraton. Gnäller man man på Pikka så är man både speldum och blicklös.

Isterfinnen: För en gångs skull så håller jag med dig, vår ikkarainen är guld värd! Jag gratulerar dock icke till tre poäng.

Linkan/TJ: Signa Aleksis, NU! Han har redan visat att han är jämnare sett över tre matcher än Åke och Pitten tillsammans.

Redigerad kommentar


Sv: Apropå nånting...
The Fat Bastard: Hahaha, du gick alltså från sporthallen? Inte ens din egen son trodde på det ;-)

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...