Punkt 1 skullle aldrig inträffa :p Punkt 2 skulle aldrig heller inträffa :p Punkt 3 kommer aldrig det heller inträffa! :p Punkt 4 är väl det som är närmast troligt och jag tror han skulle göra succé med Tarvis!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Tänk om:
Punkt 1 skullle aldrig inträffa :p
Punkt 2 skulle aldrig heller inträffa :p
Punkt 3 kommer aldrig det heller inträffa! :p
Punkt 4 är väl det som är närmast troligt och jag tror han skulle göra succé med Tarvis!
Puss neggo peggo! :)