1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1335453

Sv: Apropå nånting...
KniveN: Du får säga vad du vill men det här står jag för o jag misstänker att det är fler härinne som gör det oxå (men kanske inte alla):

Bara idioter trivs med att se kärleken släpas i smutsen.

Det är bra med känslor.
Man ska gå igenom livet och känna en massa saker, annars dör man redan i livet.

Jag vägrar gå blank, grå eller likgiltig in i den sista natten.
Jag vill krama det allra sista svarta ur varje natt.
Jag vill dö med utslitet hjärta.

Det är nog därför jag älskar Timrå IK.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...