KniveN: Du tolkar inläggen som satan läser bibeln....eller nåt. Både Olles och Johnnys inlägg är klockrena. För min del gäller det att sortera inläggen. Efter många år här på HS så har man lärt sig att det finns bättre och sämre skribenter. Jag sorterar bort dom dåliga.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Både Olles och Johnnys inlägg är klockrena. För min del gäller det att sortera inläggen. Efter många år här på HS så har man lärt sig att det finns bättre och sämre skribenter. Jag sorterar bort dom dåliga.