1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1338979

Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Tja, vi har ju Perras variant av grundspel. Fart, fläkt och raka uppspel vilket funkar när motståndarna bjuder upp och ger oss ytor. Tyvärr gör majoriteten i Elitserien tvärtom, i synnerhet på Timrås hemmaplan. Då är det inte riktigt lika roligt längre.
Men Perra gnuggar på. Snart lossnar det för Hirso i PP också. Han måste bara få ett tiotal omgångar till på sig. Eller ytterligare en säsong.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Ja man kanske borde köra neutral zone trap-spel ā la New Jersey Devils istället.... och en massa burskydd. Många ville ju ha "Timrå hockey".. Perra försökte ge oss det, men det gick tydligen inte så bra då'rå...

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...