ÖstrandsNisse: ok tack för klargörandet, jag har inte lika stor insikt i det här. Men faktum kvarstår väl att TJ uttryckligen har sagt att arenafrågan läggs på is i tre år?
Sen är det ju inte säkert att han sitter kvar i all evighet heller men man flyttar ju samtidigt inte över en natt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Sen är det ju inte säkert att han sitter kvar i all evighet heller men man flyttar ju samtidigt inte över en natt.