1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1339101

Sv: Apropå nånting...
RED DEVILS: de enda artiklarna jag hittar är: www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/internationellt/khl/article8446609.ab hockey.expressen.se/elitserien/1.2297941/kan-slappa-sebastian-erixon-till-khl och dagbladet.se/sport/1.2670635-rysk-klubb-vill-kopa-loss-sebastian-erixon?m=print Av dessa kan jag inte direkt utläsa mer än att han vet om intresset. Men om jag missat någon artikel där han säger att han är sugen på att dra iväg så ber jag om ursäkt. Skulle det vara så att vi har en spelare som vill lämna laget för en bättre liga så ska vi självklart inte sätta käppar i hjulet för det.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer