Det känns så skönt att trycka in den här tråden ibland för att den stämmer så bra......Vi kommer att spela slutspel i år och vi kommer att slåss om medaljerna i årets Elitserie....Timrå IK gräver i år efter sitt första SM-GULD.....Vi ger aldrig,aldrig upp.. Vi är årets komet och raket i hockeysverige.... Vi är dom bästa! Heja Timrå IK alltid............
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi är årets komet och raket i hockeysverige....
Vi är dom bästa!
Heja Timrå IK alltid............