SMÅLAND: Vad härlig att få läsa en sån här positiv tråd för gårdagens sena kväll/natt hockeys snack handlade mest och hur dålig och vilket inköpt lag Linköping bl.a plus att några linköpingfans var inne och härjade som var på dåligt humör..Mera positivism och snack om vårt lag, spel, fans mm lägg ner pajkastar och hatarsnacket, vi behöver inte hata - vi behöver bara älska vårt lag ! Inatt sov man skönt !! säger bara 13 sekunder - älskar spänningen som är på matcherna !
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Inatt sov man skönt !! säger bara 13 sekunder - älskar spänningen som är på matcherna !