iggy:Tackar....Jag håller med dig...Vi måste se positivt istället.....jag har själv redan glömt gårdagens match och fokucerar redan på morgondagens match mot Luleå..... Nu laddar vi om batterierna och rabblar ramsan Vi ger aldrig,aldrig upp.. Kom igen Timrå! Väternorrlandsguldgossar....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu laddar vi om batterierna och rabblar ramsan Vi ger aldrig,aldrig upp..
Kom igen Timrå!
Väternorrlandsguldgossar....