Nylin:Tackar,Vi måste börja att tänka på oss själva istället för att ödsla kraft och energi på massa skit..... Skit i hur de andra lagen spelar eller hur de gör med sina pengar..Lägg denna energi till att stötta Timrå till framgång istället..Vi gör våran bästa Elitseriestart någonsin... Nu lyfter vi Timrå mot slutspel och skiter i de andra lagen.. Älska Timrå Alltid..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Skit i hur de andra lagen spelar eller hur de gör med sina pengar..Lägg denna energi till att stötta Timrå till framgång istället..Vi gör våran bästa Elitseriestart någonsin...
Nu lyfter vi Timrå mot slutspel och skiter i de andra lagen..
Älska Timrå Alltid..