det ser riktigt bra ut tycker jag. timrå tacklas och offrar sig och kämpar klart alla situationer (nästan). Överlägsen skottstatistik, överlägsen tacklingsstatistik. får vi bara lite utdelning på våra chanser och långa anfall så kan det här bli riktigt skoj.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
får vi bara lite utdelning på våra chanser och långa anfall så kan det här bli riktigt skoj.