Bra intensitet och fokus. Defensivt finns inte mycket att klaga på, även om jag tycker att LHC kom upp mer sista fem. Anfallspelet på chans och frenesi. Klart bättre än bara chans, som vi höll på med tidigare den här säsongen.
Det KAN gå, Men jag tror att det blir svettigt nu i den andra. Vill se lite mer kyla i checkingen i mittzon. Har varit ett par lägen där puckförande LHC:are dragit på sig två uppvaktande timråiter och enkelt passat en omarkerad medspelare som kommer med fart. Chill!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Anfallspelet på chans och frenesi. Klart bättre än bara chans, som vi höll på med tidigare den här säsongen.
Det KAN gå, Men jag tror att det blir svettigt nu i den andra. Vill se lite mer kyla i checkingen i mittzon. Har varit ett par lägen där puckförande LHC:are dragit på sig två uppvaktande timråiter och enkelt passat en omarkerad medspelare som kommer med fart. Chill!