superfalle: Även Halonen bör lyftas fram. Smällde på ett par rejäla proppar som gav värk ända hit.
Överlag en mycket bra inställning från oss. Bara målen som fattas. PP däremot ungefär som vanligt. Kan vi inte bara bestämma att vi i en match skjuter HELA tiden med max en pass i offensiv zon i PP för att se vad som händer. Det kan ju inte gärna bli så mycket sämre.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Överlag en mycket bra inställning från oss. Bara målen som fattas. PP däremot ungefär som vanligt. Kan vi inte bara bestämma att vi i en match skjuter HELA tiden med max en pass i offensiv zon i PP för att se vad som händer. Det kan ju inte gärna bli så mycket sämre.