1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1342323

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
Nån som såg kolans markeringsmiss vi LHC friläge i början av andra?. det är sådana saker han fuskar med i tid o Otid och gör att han egentligen är en säkerhetsrisk i varje byte.

Bra domare förövrigt??,, helt obegripligt hur dom kan vara så kass.

12 första minutrarna i första o andra perioden var lysande, det är så dom skall spela, Våga stå upp vid linjerna. Sedan såg det ut som vanligt "framförallt första perioden" då man kastade puckar kors o tvärs i mittzon så LHC fick börja om anfall på anfall.

Vart Pikken skadad?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
RTS: Skulle tro att de beror på alla utvisningar. Han spelar ju inte bp och i pp så envisas man att köra snigels lina när Landers lekt klart.

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
RTS: Pikkarainen låtsades väl bara bli skadad? Alldeles för kort tid för att sälja den också :)

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
RTS: Jag sååg, men vi leder och jag orkar inte bry mig. Pikken gjorde väl bara ett par byten i den här perioden. Vet inte vart han tog vägen. Annars så hänger väl Jokelas miss mest kvar på hornhinnorna.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...