Vi gör en av våra bästa hemmamatcher för året. Har allt under kontroll i början av tredje och slutar att spela och blir straffade med 45 sek kvar. Fan vad jävla onödigt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Vi gör en av våra bästa hemmamatcher för året. Har allt under kontroll i början av tredje och slutar att spela och blir straffade med 45 sek kvar. Fan vad jävla onödigt.