Skarin! Fixa en tråd inför Skelleftå-matchen nu. Du har en streak på gång där som man gärna vill förlänga.
Mycket gnäll har det varit, men jag tycker att det börjar pirra i hockeysynapserna igen. Det är en jävla skillnad på spelet nu jämfört med tidigare. Blir garanterat en analpluskväll i morgon med. Inte minst ska det bli intressant att se Klängberg. Förväntar mig inga stordåd, men jag hoppas på lite speed och driv. Det blir bra.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Mycket gnäll har det varit, men jag tycker att det börjar pirra i hockeysynapserna igen. Det är en jävla skillnad på spelet nu jämfört med tidigare. Blir garanterat en analpluskväll i morgon med. Inte minst ska det bli intressant att se Klängberg. Förväntar mig inga stordåd, men jag hoppas på lite speed och driv. Det blir bra.