ÖstrandsNisse: Enkelt, Ahdrian: Köp mindre finnar! För mycket pengar i "saft/bulle"-turneringar för att SWEhockey ska avstå. Nog tycker jag det behövs turneringar, om än inte alltid så publik-friande. Däremot ska inte VM spelas samma år som OS, det känns ganska B.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
För mycket pengar i "saft/bulle"-turneringar för att SWEhockey ska avstå.
Nog tycker jag det behövs turneringar, om än inte alltid så publik-friande.
Däremot ska inte VM spelas samma år som OS, det känns ganska B.