Jockz: Näe, han har ju knappast fått sitt jobb för sin oerhörda karismas skull. ;) Det finns säkert anledningar till att han fått jobbet - kanske är det just på grund av hans arrogans och hans förmåga att reta folk till vansinne som han sitter där han sitter. Jag har själv försökt intala mig själv att inte falla för såna billiga trick, men ändå sitter jag där och gnisslar tänder av vrede när jag läser en del krönikor
Att göra folk förbannade är väl en del av journalistiken gissar jag, och oavsett vad man tycker, så berör det ju på något sätt - vilket kanske på lång sikt är bra för sporten (att skapa engagemang och intresse). Själv hade jag ju hellre sett fler initierade och faktaspäckade artiklar istället för gissningslekar och svartmålningar av elitserieklubbar, men man får nog tyvärr gå till andra källor för att finna såna.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Att göra folk förbannade är väl en del av journalistiken gissar jag, och oavsett vad man tycker, så berör det ju på något sätt - vilket kanske på lång sikt är bra för sporten (att skapa engagemang och intresse). Själv hade jag ju hellre sett fler initierade och faktaspäckade artiklar istället för gissningslekar och svartmålningar av elitserieklubbar, men man får nog tyvärr gå till andra källor för att finna såna.