1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615027 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1348870

Timrå IK - Färjestads BK 2011-02-17
Finns det nån rackare där ute som fick med sig en eller annan biljett för mycket till torsdagens match?

Ett blödande intresse finns för minst en biljett om så är fallet!

Jag har dock INTE för avsikt att betala. Av uppenbara skäl så ska det givetvis vara lika gratis för mig som det är för er.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-02-17
Ambroo: Du får väl köa som vi andra :)

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-02-17
Ambroo: Sitter och funderar om du ska få ta mina biljetter, du får 1000 spänn om du tar emot dom. Ska fundera vidare.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...