1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615027 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1348884

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-02-17
Ambroo: I Härnta började dom prick 10.
En kille från Timrå IK kom o delade ut. Han hade 200 sitt o 100 stå.
Dom var slut vid 11,tror jag.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-02-17
Johnny Bravo: Jag vet att de började tidigare på annat håll och att man i stort sett kunde roffa åt sig hur många som helst bara man ställde sig sist i kön igen. Iofs kanske inget fel i det sista om de förbrukas och definitivt inte säljs. Törs man gissa hur många stolar som kommer att stå tomma?

Överlägset att mitt inlägg har en tummer ner!

Redigerad kommentar


Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-02-17
Johnny Bravo: Damn! 300 Härnta-bor!! Tänk vilket sjuhelsikes tryck det lär bli i hallen! Var är Härnta förresten.....?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...