Men helvete så jävla kuktrollfitteskönt! Helt absurt att man kan vända och plocka inte bara en utan t r e poäng i en sån här skitmatch! Snacka om att ha matjorden i fickorna när man som mest behöver!
Hualigen, är helt genomblöt av svett. Tänker inte gå in på min kalsongstatus, men jag lovar att jag är en utmanare till den Bruna Pokal Pikken trodde han kammat hem. Fy fan, fy fan, fy fan. Jag kan bara summera det hela med:
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...