Olle: Jorå, och nu är han än mer usel. Vi slog ut Lulio från slutspelet och knep den sista slutspelsplatsen ifjol, allt tackvare Robin Hood den jävla sopan. Jag bilade de 110 milen tur och retur för att se skiten som vi vann med 1 - 0, det var det värt. Kommer att bila det dubbla den här säsongen även om vi hamnar i kvalserien.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...