1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1350927

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-02-22
sant, man drömmer bort sig (A). Jaja jag som sthlmare får ju bita sönder naglarna varje match men på tisdag mot hv finns jag på plats. Hoppas vi säkrar en slutspelplats då :)

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-02-22

Efter en lördag och måndag med ondande i fokus kan man konstatera att utfallet blev OK med idealiska resultat i fyra matcher av fem. "Bara" för Timrå att göra det vi ska också.


Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-02-22
För er som inte läst Jimmys blogg så skrev Jamie detta på sin twitter:
" - Big game tomorrow. I get to wear the silver helmet. Place your bets! I’m due to score "

Redigerad kommentar

Johnny Rocker

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer