SMÅLAND: Tyvärr är han ju en utpräglad hemmadomare, det var ju bla han som var den bidragande orsaken till vår enda förlust den här säsongen!!!
Nä vi får kriga mot loosern o Lulepubliken idag o Lule, naturligtvis!
Men vi har bra moral, inte låta domaren påverka fokuseringen efter en del värdelösa ingripanden, som jag misstänker kommer! All energi på spelet o bara nöta på!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nä vi får kriga mot loosern o Lulepubliken idag o Lule, naturligtvis!
Men vi har bra moral, inte låta domaren påverka fokuseringen efter en del värdelösa ingripanden, som jag misstänker kommer!
All energi på spelet o bara nöta på!!