1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1351024

Sv: Apropå nånting...
Gustafsson: "Timrå ska långt, långt ner..." Så långt ner som till en 12:e plats? Skönt med opartiska modoiter!

Det är tur att det är hockeytabellen som räknas och det oavsett omröstningar eller ej.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Jag funderar oxå på en lista o på den listan ska Modo långt långt ner.

He he löjets skimmer över den där snyggaste tröj-listan.
Först ska folk överallt rösta o när röstningen är gjord o man ser att den inte stämmer överens med det man själv tycker, då måste man lägga in sin personliga uppfattning.

Typiskt modolidiskt eller ska man säga enögt? Oh sorry same shit.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...