1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1351037

Sv: Apropå nånting...

Johnny Bravo: En undran, fanns det något krav från sponsorerna att reklamloggorna på de vita tröjorna skulle vara i fyrfärg, annars borde de väl kunnat tryckas i rött de också, så man fått en mer harmonisk effekt. I och för sig är det svårt att få estetiskt snygga tröjor med all reklam på tröjorna.

Tycker själv att AIK har snyggaste matchstället, enda missen är väl den skarpa gulfärgen som gör att namnen inte går att uttyda, särskilt på de vita tröjorna.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Paddan: Ingen aning men jag kan hålla med dig.
Sen är väl alltid svart o gult gångbart?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...