SMÅLAND: Det är klart att det vänder, det är bara frågan om när. Kanske vi måste ända ner i AS för att vända. Tänk er Bofors, Katterna, Troja Ljungby, IK Oskarshamn med flera i Eon. Bäva månde supportrarna. Då existerar nog inga marginalåskådare heller? Detta efter såna fantastiska säsonger i ES. Usch, jag mår illa bara jag tänker på saken.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kanske vi måste ända ner i AS för att vända. Tänk er Bofors, Katterna, Troja Ljungby, IK Oskarshamn med flera i Eon. Bäva månde supportrarna. Då existerar nog inga marginalåskådare heller?
Detta efter såna fantastiska säsonger i ES.
Usch, jag mår illa bara jag tänker på saken.