Lulekickan: Är det efter TIK:s matcher, och inte Luleås, man ska behöva skicka in matchvideos till granskning numera menar du? :)
Luleå har väl varit kända som lite av Elitseriens transatlanter förr om åren. Vad har hänt? Har ni mesat till er och blivit rädda för medelpadingarna? :)
Nu kanske du förstår hur många lag har känt det efter att ha mött Luleå i tidigare holmgångar. Med grishockey kan man komma långt ibland. T.o.m. till SM-guld om man möter Brynäs... *retas bara*
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Luleå har väl varit kända som lite av Elitseriens transatlanter förr om åren. Vad har hänt? Har ni mesat till er och blivit rädda för medelpadingarna? :)
Nu kanske du förstår hur många lag har känt det efter att ha mött Luleå i tidigare holmgångar. Med grishockey kan man komma långt ibland. T.o.m. till SM-guld om man möter Brynäs... *retas bara*