Och då kan man ju räkna ut med arslet var man hamnar i slutet!!! Man kanske inte skulle ha tagit alla 23 p, men om man bara tagit 9 av dom så har det sett lite annorlunda ut i tabellen!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Och då kan man ju räkna ut med arslet var man hamnar i slutet!!! Man kanske inte skulle ha tagit alla 23 p, men om man bara tagit 9 av dom så har det sett lite annorlunda ut i tabellen!!!